Klachten

Bij A-Hjort hebben we veel respect voor onze sieraden en we behandelen alle klachten altijd met begrip en behulpzaamheid. 

Als er iets mis is met uw sieraad, helpen we u natuurlijk graag.

We weten dat sieraden vaak van grote en speciale betekenis zijn, daarom staan ​​we klaar om uw sieraad te vervangen door een nieuw exemplaar of te repareren. Dit geldt niet voor artikelen die zijn versleten of zelf beschadigd zijn.

Als u een sieraad wilt reclameren, moet u zelf de retourkosten betalen, maar dit is gemakkelijk en eenvoudig. Het is echter belangrijk dat u zo nauwkeurig en gedetailleerd mogelijk beschrijft wat er mis is met het sieraad. 

Volg onze gids hieronder:

  1. Stuur gewoon het sieraad terug in de sieradendoos waarin u het heeft ontvangen. Zorg ervoor dat u zo nauwkeurig en gedetailleerd mogelijk beschrijft wat er mis is met het sieraad.

  2. Stuur het sieraad op een veilige manier. Plaats het eventueel in een kartonnen doos, bubbelomslag of andere beschermende envelop.

  3. Voeg de volledige naam van de koper, de pakbon of het bestelnummer toe.

We willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom raden we u aan gebruik te maken van onze retourportal, waar u eenvoudig uw retourlabel kunt kopen.

Volg onze link hier om uw retourlabel aan te maken:

U kunt natuurlijk ook zelf zorgen voor uw eigen retourlabel bij uw dichtstbijzijnde pakketpunt.

Lees meer over ons retour- en omruilbeleid hier: Retourneren en omruilen.

Als u twijfelt of vragen heeft over uw klacht, neem dan altijd contact met ons op via e-mail sales.nl@a-hjort.com of bel ons op +45 71 99 36 30, we helpen u graag.

Als u een e-mail stuurt, voeg dan alstublieft een foto toe van het beschadigde sieraad, zodat we u snel kunnen helpen.

In principe heeft u volgens de koopwet 2 jaar garantie vanaf de dag dat u het artikel heeft gekocht.