Sleuren

Algemene voorwaarden

Aankoop, levering en retourneren

Prijzen en betaalopties

De betaling wordt verwerkt via Klarna (aanbieder van betaalgateway). De betaling vindt plaats via een versleutelde verbinding en PCI-gecertificeerde serveromgevingen. Kaartgegevens kunnen alleen worden gezien of gevonden door u als klant en Klarna. Het betalingssysteem voldoet aan alle geldende normen en wetgevingen. Kaartgegevens kunnen alleen worden gezien of gevonden door u als klant en door Klarna.

Alle prijzen zijn vermeld in Euro

Leveringstijd bij A-Hjort

A-Hjort streeft ernaar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Het pakket wordt binnen enkele werkdagen verzonden, zodat de koper de bestelling binnen 2-4 werkdagen ontvangt.

Indien het sieraad dat de koper heeft besteld niet op voorraad is, kan het enkele werkdagen duren voordat de bestelling op het leveringsadres aankomt. In geval van een spoedbestelling of iets dergelijks is het altijd mogelijk om contact op te nemen met A-Hjort om te informeren of de sieraden dezelfde dag kunnen worden verzonden.

A-Hjort behoudt zich het recht voor om vertragingen van onze transportbedrijven (GLS) in acht te nemen.

Ruilen en retourneren van goederen

Als je een sieraad wilt retourneren, betaal je zelf de retourkosten, maar het is gemakkelijk en eenvoudig:

1. Stuur gewoon het sieraad in de sieradendoos waarin je het hebt ontvangen.

2. Plaats dit in een gewone envelop en stuur het als gewone brief.

3. Voeg de volledige naam van de koper, de pakbon of het webordernummer toe.

4. Vergeet niet om aan te geven of het moet worden gecrediteerd of als een klacht moet worden behandeld.

NB: Het geld wordt automatisch teruggestort op de betaalkaart die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Als je het sieraad wilt retourneren vanwege een verkeerde aankoop of ruilen, stuur het sieraad dan terug naar ons. Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, zullen we het geld onmiddellijk terugbetalen op de betaalkaart waarmee het sieraad is gekocht.

Als je het sieraad wilt omruilen, plaats dan een nieuwe bestelling.

Bij een klacht moet je ervoor zorgen dat je zo nauwkeurig en gedetailleerd mogelijk beschrijft wat er mis is met het sieraad. Voeg deze informatie toe, samen met jouw ordernummer, in de retourzending.

Verzendkosten bij retournering

Als je een sieraad wilt retourneren, betaal je zelf de retourverzendkosten, maar het is gemakkelijk en eenvoudig:

  1. Stuur gewoon het sieraad in de sieradendoos waarin je het hebt ontvangen.

  2. Plaats dit in een gewone envelop en stuur het als gewone brief.

  3. Voeg de volledige naam van de koper, de pakbon of het webordernummer toe.

  4. Vergeet niet om aan te geven of het moet worden gecrediteerd of als een klacht moet worden behandeld.

  5. Het geld wordt automatisch teruggestort op de betaalkaart die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Klacht - 2 jaar na de Koopwet

De aankoop valt natuurlijk onder de Koopwet, inclusief de regels met betrekking tot gebreken.

De Koopwet geeft je gedurende een periode van 2 jaar na de aankoop het recht om een gebrekkig product te laten repareren, omruilen, geld terug te krijgen of korting te krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie.

De klacht moet natuurlijk gerechtvaardigd zijn en fouten en gebreken mogen niet zijn ontstaan als gevolg van verkeerd gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

Herroepingsrecht: 60 dagen

Alle aankopen in de webshop vallen onder het herroepingsrecht van 60 dagen.

Tot 60 dagen na ontvangst van uw goederen kunt u ons laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren en de goederen vervolgens naar ons retourneren.

Indien de termijn afloopt op een zaterdag, zondag of feestdag, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag.

Als u iets aan ons moet retourneren vanwege het herroepingsrecht, moet het worden verzonden naar ons postadres, zie het onderdeel 'contact en retourneren' in onze algemene voorwaarden.

Gebruiksinstructies voor sieraden

Alle sieraden die verkocht worden bij A-Hjort voldoen aan de Deense wettelijke vereisten voor het gehalte aan nikkel, cadmium, lood en kwik. Alle ontwerpers houden zich aan de stempelwetgeving voor zilver en goud.

Wanneer de sieraden niet worden gedragen, moeten ze worden bewaard in de doos waarin je ze hebt ontvangen. Als meerdere sieraden bij elkaar liggen, kunnen ze elkaars kleur beïnvloeden en vervagen.

Alle sieraden met een afwerkingslaag, oxidatie of vergulding moeten voorzichtig worden behandeld, omdat deze afwerking bij gebruik kan slijten.

Het wordt aanbevolen om je sieraden af te doen voordat je:

  • gaat slapen

  • gaat douchen

  • je handen wast

  • sport beoefent

  • gaat zwemmen in chloor- en zoutwater.

Het wordt ook aanbevolen om helemaal te vermijden:

  • haarspray

  • parfum

  • crèmes.

Sieraden met stenen kunnen na verloop van tijd hun glans verliezen door vuil. Ze kunnen worden gereinigd met een tandenborstel, lauw water en sulfaat - dan zijn ze weer als nieuw. Sieraden met parels, keramiek, leer, emaille of stenen moeten voorzichtig worden behandeld. De lijm kan oplossen, de kleur van keramiek kan vervagen of het emaille kan breken bij het vallen op de grond.

De sieraden kunnen worden opgefrist met behulp van zilver/goudreiniger. Lees altijd de instructies voor het gebruik hiervan. Sieraden met parels, barnsteen, leer, emaille en keramiek zijn niet geschikt voor zilver/goudreiniger zoals sieraden zonder - gebruik het alleen als het nodig is en onder toezicht.

Sommige mensen scheiden stoffen af via de huid, die het verkleuringsproces in sterling zilver/verguld versnellen. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen bij mensen die bepaalde medicijnen gebruiken, mensen met diabetes, etc. Heel weinig mensen zijn allergisch voor sterling zilver. Dan wordt het aanbevolen om alleen sieraden van hoog-karaats goud te dragen.

Gegevensbeheer

Herroepingsrecht: 60 dagen

Alle aankopen in de webshop vallen onder het herroepingsrecht van 60 dagen.

Tot 60 dagen na ontvangst van uw goederen kunt u ons laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren en de goederen vervolgens naar ons retourneren.

Indien de termijn afloopt op een zaterdag, zondag of feestdag, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag.

Als u iets aan ons moet retourneren vanwege het herroepingsrecht, moet het worden verzonden naar ons postadres, zie het onderdeel 'contact en retourneren' in onze algemene voorwaarden.

Over opslag van persoonlijke gegevens

Bij het winkelen bij A-HJORT hebben we enkele persoonlijke gegevens nodig om de transactie uit te voeren:

  • Naam

  • Adres

  • Postcode & stad

  • E-mailadres

  • Telefoon-/mobiel nummer

Bovenstaande gegevens worden opgeslagen samen met informatie over de producten die u heeft gekocht, gedurende 5 jaar vanaf het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft, volgens § 10 van de boekhoudwet, waarna de informatie wordt verwijderd.

Als u bij ons een gebruikersaccount heeft aangemaakt voor zelfbediening, worden uw persoonlijke gegevens en orderinformatie echter niet verwijderd, tenzij u hierom vraagt.

Informatie wordt nooit doorgegeven of verkocht aan derden, tenzij dit gebeurt in verband met een herstructurering of geheel of gedeeltelijke verkoop van het bedrijf.

Een dergelijke bekendmaking zal plaatsvinden in overeenstemming met de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming.

Als klant heeft u het recht om inzage te krijgen in onze registratie van uw gegevens en kunt u bezwaar maken tegen registratie in overeenstemming met de regels hierover in de wet op de verwerking van persoonsgegevens.

Neem contact op met A-HJORT als u informatie wilt of opmerkingen heeft.

Over A-Hjort

Contact en Bedrijf (A-Hjort ApS)

De webshop wordt beheerd door:

A-Hjort ApS
Buchwaldsgade 15 B
5000 Odense C
CVR: 35841857

Contactgegevens:

Email: sales.nl@a-hjort.com
Telefoon: +45 7199 3630
Telefoontijden: op werkdagen tussen 9.00 en 15.00 uur.

Zo winkel je bij A-Hjort

Vanaf de eerste klik op A-Hjort tot aan het ontvangen van je bestelling, willen we het zo gemakkelijk, duidelijk en lekker mogelijk maken.

De webshop is altijd open en je kunt winkelen wanneer je maar wilt. Nadat je hebt besteld, ontvang je altijd binnen korte tijd een ontvangstbevestiging van je bestelling per e-mail. De ontvangstbevestiging is een notitie dat we je bestelling hebben ontvangen.

Je bestelling wordt vervolgens binnen enkele werkdagen verwerkt.

Wanneer je bestelling is verwerkt en ingepakt, ontvang je per e-mail een bevestiging dat je bestelling is verwerkt en een tracking-link waarmee je het pakket kunt volgen. Je factuur wordt vervolgens verzonden door Klarna. Daarna wordt het pakket overgedragen aan onze verzendpartner (GLS) en kun je de goederen 2-4 dagen later verwachten.

Bij elke transactie behoudt A-Hjort zich het recht voor om prijsfouten, typefouten, uitverkochte of stopgezette producten, verdenking van fraude en overmacht te corrigeren. Als een van deze omstandigheden van toepassing is, behouden we ons het recht voor om een transactie geheel of gedeeltelijk te annuleren. Mocht er iets misgaan met je bestelling, dan zullen we uiteraard zo snel mogelijk contact met je opnemen om de problemen op te lossen.